در ابن مطالعه، آزمایشهایی بر روی یک موتور چهار سیلندر اشتعال جرقه با سوخت گاز طبیعی انجام شده و تغییرات دوره به دوره قله فشار و زاویه قله فشار در موتور، برای نه نسبت همارزی مختلف بررسی شده است. با استفاده از تکنیک آنتروپی چندمقیاسی نشان داده شده است که پیچیدگی قله فشار و زاویه قله فشار به تغییرات نسبت همارزیهای مختلف وابسته میباشد. به این ترتیب محدودهای برای نسبت همارزی مطلوب پیدا شده که میتواند برای کنترل فرایند احتراق و بهبود عملکرد موتور استفاده شود.
ابراهیمی, رضا, & ملکی, علی. (1392). بررسی میزان پیچیدگی تغییرات سیکلی فشار در یک موتور اشتعال جرقه با سوخت گاز طبیعی به ازای نسبت هم ارزی های مختلف. مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز, 43(2), 53-57.
MLA
رضا ابراهیمی; علی ملکی. "بررسی میزان پیچیدگی تغییرات سیکلی فشار در یک موتور اشتعال جرقه با سوخت گاز طبیعی به ازای نسبت هم ارزی های مختلف". مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز, 43, 2, 1392, 53-57.
HARVARD
ابراهیمی, رضا, ملکی, علی. (1392). 'بررسی میزان پیچیدگی تغییرات سیکلی فشار در یک موتور اشتعال جرقه با سوخت گاز طبیعی به ازای نسبت هم ارزی های مختلف', مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز, 43(2), pp. 53-57.
VANCOUVER
ابراهیمی, رضا, ملکی, علی. بررسی میزان پیچیدگی تغییرات سیکلی فشار در یک موتور اشتعال جرقه با سوخت گاز طبیعی به ازای نسبت هم ارزی های مختلف. مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز, 1392; 43(2): 53-57.